Màrqueting 2.0. La Gestió del Social Media a l'Empresa Online

Màrqueting 2.0. La Gestió del Social Media a l'Empresa Online

Curs Curs Duración del curso 120 hores ModalidadOnline

DADES DEL CURS

icono desplegable DESCRIPCIÓ DEL CURS
Internet s'ha consolidat com el mitjà de comunicació amb major creixement i evolució dels últims anys, gràcies a la col·laboració dels propis usuaris. Per a l'empresa és necessari conèixer i seguir l'evolució d'aquest mitjà com a suport publicitari i d'inversió.
La Web 2.0 ha modificat la forma d'entendre Internet, ara és l'usuari el que construeix els seus propis continguts.
Aquest manual recull a manera d'introducció, aquells usos del Màrqueting 2.0 desconeguts per a la societat, però molt desenvolupats de forma efectiva per les grans empreses.
Empresaris que vulguin desenvolupar estratègies de venda utilitzant les últimes tendències en el màrqueting.

Para què capacita aquest títol?
Per al desenvolupament de noves estratègies de màrqueting adaptades als canvis socials i basades en els nous paradigmes de comunicació, sota el qualificatiu professional de Community Manager.

Objectius:
  • Conèixer les noves tendències en la comunicació a través de les xarxes socials en Internet.
  • Introduir als empresaris en l'ús comercial que es pot fer de la xarxa social.
  • Reciclar als professionals del màrqueting i de la comunicació amb les últimes pràctiques i tècniques de venda.
  • Detectar nous nínxols de mercat a través dels Social Mitjana.
  • Desenvolupar estratègies enquadrades dins del nou concepte del Màrqueting 2.0.
  • Comprendre les noves tendències en la comunicació a través de les eines 2.0.
  • Introduir als empresaris en l'ús comercial que es pot fer de la xarxa social.
  • Reciclar als professionals del màrqueting i de la comunicació amb les últimes pràctiques i tècniques de venda.
  • Detectar nous nínxols de mercat a través dels Social Mitjana. Desenvolupar estratègies enquadrades dins del nou concepte del Màrqueting 2.0.
icono desplegable DIRIGIT A boton desplegable
A usuaris de les noves xarxes socials, a integrants i responsables de departaments de comunicació, publicitat, relacions públiques i màrqueting, i empresaris interessats en les noves tendències 2.0. També va dirigit a tota persona que desitgi realitzar aquest curs de forma on-line.
icono desplegable TEMARI boton desplegable
Continguts:

Màrqueting en internet
Introducció.
Enfocament estratègic.
Principis Bàsics.
Pla de màrqueting online.

Web 2.0
Introducció.
Internet com a model econòmic.
La Web 2.0 com a concepte.
Canvi de paradigma. RSS.
Eines de la Web 2.0.

Màrqueting 2.0
Introducció.
Optimitzar la integració.
Viralidad. Social Mitja Màrqueting.
Pla de Màrqueting 2.0.

Social Mitja Pla
Introducció.
Pàgina web corporativa.
Bàner.
Màrqueting en cercadors.
Blog corporatiu.
Blogmarketing.
Nanoblogging-Microblogging.
Màrqueting en xarxes socials.
Giny màrqueting.
Podcasting.

Dvinos. Unitat Pràctica
Introducció.
L'empresa.
Briefing.
Social Mitja Pla.
icono desplegable PROGRAMA FORMATIU boton desplegable
El curs de Màrqueting 2.0, la gestió del social mitjana a l'empresa s’imparteix amb la modalitat online, pensada per a que puguis decidir on, quan i a quin ritme prefereixes estudiar. El suport per dur a terme aquest ensenyament és el Campus Virtual, una zona privada pels estudiants, una plataforma educativa que la nostra web posa a disposició dels alumes per tal de potenciar un acostament i que faci més àgil la relació entre el centre i l’alumne.

Els principals eixos pedagògics amb els quals es basa aquest programa formatiu són:

  • Pla d’estudis totalment personalitzat a les necessitats de cada alumne i seguiment personalitzat durant tot el curs amb assessors pedagògics i professors experts en les matèries.
  • Avaluació contínua, que t’ajudarà a consolidar els diferents objectius i a detectar les mancances formatives per poder millorar-les.
  • Metodologia asíncrona i guiada: el tutor guiarà i orientarà als alumnes durant tota la seva formació adaptant les estratègies educatives en cada cas concret, respectant el ritme d’aprenentatge de cada alumne.
  • Comunicació interactiva amb el tutor a través del Campus Virtual i de les Aules de debat i discussió.
  • Resolució de tots els dubtes que et puguin sorgir durant l’estudi en un termini màxim de 24 hores.
  • Programa pràctic, interactiu i cíclic:
1. Tutor: Planifica el tema a treballar.
2. Alumne: Treballa el tema planificat.
3. Tutor: Resol els dubtes plantejats per l’alumne
4. Alumne: Realitza una prova d’avaluació continua sobre el tema.
5. Tutor: en funció del resultat de la prova, decideix si cal reforçar el tema o pot avançar al següent tema.

  • Titulació: un cop acabat el curs amb una qualificació igual o superior a 5, l’alumne obtindrà el diploma del curs, així com el certificat d’aprofitament i el programa formatiu d’aquest que l’acredita i el capacita com a tal.
icono desplegable CURS CERTIFICAT boton desplegable
Curso certificado sgs-iso-9001Curso certificado verisignCurso certificado acticCurso certificado confianza-online
icono desplegable TITULACIÓ boton desplegable

Una vegada finalitzat el curs amb una qualificació igual o superior a 5, l'alumne obtindrà un Certificat d'Aprofitament de Màrqueting 2.0. La Gestió del Social Media a l'Empresa Online , expedit per Aulacat.

icono desplegable REQUISITS boton desplegable

Requisits per obtenir la titulació privada acreditativa de AULACAT:
1. Tenir 18 anys.

* El centre AULACAT no es fa responsable del no compliment dels requisits a matricular-se o de la pèrdua dels requisits al llarg de la durada del curs
move icon Sol·licita informació

CARACTERÍSTIQUES DEL NOSTRES CURSOS
bonificable Cursos 100% bonificables Si ets treballador o empresari
certificacion Certificació acreditativa Al final del curs
tutor Tutor personal Per resoldre els teus dubtes
Online Campus virtualAules i materials en un click
compra segura Compra segura Consulta les condicions
google