cursos tarragona
cursos girona
cursos online

Curs de Community Manager a la Web 2.0 i xarxes socials

Community Manager a la Web 2.0 i xarxes socials

Curs Curs Duración del curso 40 hores ModalidadOnline
icono desplegable DESCRIPCIÓ DEL CURS

Vols formar-te per treballar en un dels perfils més demandats al mercat laboral: el Community Manager? Vols que la teva empresa millori en branding/notorietat, engagement i fidelització? Et passes el dia enganxat a Facebook, Twitter, Linkedin o llegint blogs i vols saber com funcionen en profunditat? Llavors has trobat el teu curs en Aulacat, Escola d'Adults: Curs online de Community Manager a la web 2.0 i xarxes socials.

Un Community Manager és la persona encarregada de gestionar, moderar i desenvolupar comunitats virtuals (en Facebook, Twitter, Youtube, etc.) en nom d'una marca o empresa.

En el Curs Online de Community Manager a la Web 2.0 i Xarxes Socials de Aulacat aprendràs tots els secrets de la figura del Community Manager, que va sorgir per donar resposta a la demanda de les empreses, que amb la creació d'una identitat 2.0 corporativa busquen un model de participació i creixement per i per a la intel·ligència col·lectiva, que permeti escoltar i conversar de forma directa amb els mateixos usuaris, consumidors i clients potencials.

Així mateix, aquest Curs Online de Community Manager a la Web 2.0 i Xarxes socials de Aulacat et proporcionarà els coneixements i les eines necessàries sobre els nous canvis i aplicacions 2.0. També t'ajudarà a conèixer i aplicar les eines Web més utilitzades i et permetrà comprendre les principals característiques i els tipus de Xarxes Socials, el seu ús, aplicacions i riscos.

D'altra banda, analitzaràs la importància de les normes socials a la Xarxa i descobriràs les diferents aplicacions pràctiques de la Web 2.0 i les Xarxes socials en l'àmbit empresarial i educatiu.

L'arribada d'Internet va suposar una revolució total en la comunicació, que va passar de ser unidireccional (solament hi havia un emissor) i tots els altres érem receptors, per convertir-se en un espai interactiu obert de participació social, on tots podem ser emissors. Les marques i empreses aviat es van adonar d'aquesta evolució i van començar a incorporar a community managers, per aprofitar a favor seu aquest canvi de paradigma.

Ara, són els mateixos usuaris els que marquen el nou camí, basat en la relació social com a motor d'expansió, que funciona gràcies a la intel·ligència col·lectiva que emana de les associacions d'usuaris en forma de comunitats i xarxes socials.

El Curs Online de Community Manager a la Web 2.0 i Xarxes socials de Aulacat et formarà para:

-Dominar la tecnologia i eines que permetin obtenir el màxim rendiment de les xarxes socials i comunitats online (Facebook, Twitter, Linkedin, blogs, etc.)
-La creació de suports de comunicació que permetin establir un diàleg directe amb els clients actuals per donar resposta als problemes, aportacions i demandes, la qual cosa produirà la seva fidelització.
-Ser capaç de crear una actitud proactiva que sàpiga anticipar-se davant possibles oscil·lacions en la demanda del mercat.
-Aconseguir ampliar els models de negoci tradicionals i aconseguir que la xarxa sigui també un espai productiu per a l'empresa.
-Conèixer en profunditat les xarxes socials i aprendre a utilitzar eines de comunicació i d'avaluació de resultats a la xarxa.
-Elaborar i implementar estratègies de participació i diàleg, que formin part dels plans de màrqueting i que s'integrin en la consecució dels objectius.
-Conèixer i posar en pràctica les principals eines 2.0 per crear i editar continguts, publicar-los i difondre'ls, recuperar-los i accedir a ells; així com per endinsar-se al món de les Xarxes Socials i conèixer els seus múltiples usos.
-Entendre les tecnologies 2.0. i les possibilitats de les xarxes socials, realitzar accions creatives i resolutives.

Altres dades d'interès

-Aquest curs online també està dirigit per a alumnes que s'iniciïn en tasques relacionades amb la Web 2.0 i les Xarxes Socials.
-Amb aquest curs online podràs aprendre a utilitzar les eines per poder treballar continguts (vídeos, imatges, documents, etc.) de diferents formes a través d'aplicacions que ofereix la Web.
-Aquest curs online aborda l'aplicabilitat pràctica de les Xarxes Socials al món empresarial i educatiu.
-Amb aquest curs, els alumnes seran capaços d'identificar i analitzar la situació ambiental de l'empresa.
-Aquest curs ofereix, a més, múltiples referències bibliogràfiques i electròniques que, a més de permetre facilitar la comprensió dels coneixements també els amplien.

A què esperes? Matricula't ara, per accedir a un treball cada vegada més integrat al'organigrama empresarial.

icono desplegable DIRIGIT A boton desplegable

A persones interessades en els nous models de comunicació social a través de les comunitats online.

A empreses que vulguin usar la identitat 2.0 com a sistema de comunicació dins d'una estratègia per a la consecució dels objectius i resultats.

A responsables de comunicació que desitgin ampliar el seu coneixement sobre les estratègies d'imatge de marca a través dels perfils socials.

A organitzacions i fundacions que pretenguin ampliar i millorar la seva imatge i presència a la xarxa.

A empreses preocupades no solament per la venda, sinó per estrènyer la comunicació i la implicació dels seus clients en l'organització.

A petites i mitges empreses que vulguin millorar la seva presència en internet a través de perfils socials.

A docents i professors d'economia, empresa i comunicació que desitgin ampliar els coneixements de màrqueting i comunicació online per a empreses i organitzacions.

A professionals les funcions dels quals estiguin vinculades a les noves tecnologies i d'informació i la comunicació i a qualsevol persona interessada en l'estudi de la Web 2.0 i Xarxes Socials.

icono desplegable TEMARI boton desplegable

Tema 1. Introducció.

Tema 2. La funció de Community Manager.

Tema 3. Què ha de saber un Community Manager.

Tema 4. Eines per a crear i organitzar contingut en xarxes socials.

Tema 5. Crear contingut en xarxes socials.

Tema 6. Comunitats i tipus d'usuari.

Tema 7. Pautes per a crear concursos en xarxes socials.

Tema 8. Consells per a resoldre crisis en xarxes socials.

Tema 9. Reports, com presentar el resultat del teu treball.

Tema 10. Organització del treball de Community Manager.

icono desplegable PROGRAMA FORMATIU boton desplegable

El curs de Comunity Manager a la web 2.0 i xarxes socials s’imparteix amb la modalitat online, pensada per a que puguis decidir on, quan i a quin ritme prefereixes estudiar. El suport per dur a terme aquest ensenyament és el Campus Virtual, una zona privada pels estudiants, una plataforma educativa que la nostra web posa a disposició dels alumes per tal de potenciar un acostament i que faci més àgil la relació entre el centre i l’alumne.

Els principals eixos pedagògics amb els quals es basa aquest programa formatiu són:    

Pla d’estudis totalment personalitzat a les necessitats de cada alumne i seguiment personalitzat tot el curs amb assessors pedagògics i professors experts en les matèries.

Avaluació contínua, que t’ajudarà a consolidar els diferents objectius i a detectar les mancances formatives per poder millorar-les.

Metodologia asíncrona i guiada: el tutor guiarà i orientarà als alumnes durant tota la seva formació adaptant les estratègies educatives en cada cas concret, respectant el ritme d’aprenentatge de cada alumne.

Comunicació interactiva amb el tutor a través del Campus Virtual i de les Aules de debat i discussió.

Resolució de tots els dubtes que et puguin sorgir durant l’estudi en un termini màxim de 24 hores.

Programa pràctic, interactiu i cíclic:

1. Tutor: Planifica el tema a treballar.
2. Alumne: Treballa el tema planificat.
3. Tutor: Resol els dubtes plantejats per l’alumne
4. Alumne: Realitza una prova d’avaluació continua sobre el tema.
5. Tutor: en funció del resultat de la prova, decideix si cal reforçar el tema o pot avançar al següent tema.

icono desplegable CURS CERTIFICAT boton desplegable
Curso certificado sgs-iso-9001Curso certificado comodo-secureCurso certificado confianza-online Ekomi
icono desplegable TITULACIÓ boton desplegable

Una vegada finalitzat el curs amb una qualificació igual o superior a 5, l'alumne obtindrà un Certificat d'Aprofitament de Community Manager a la Web 2.0 i xarxes socials , expedit per Aulacat.

icono desplegable REQUISITS boton desplegable

Requisits per obtenir la titulació privada acreditativa de AULACAT:
1. Tenir 18 anys.

* El centre AULACAT no es fa responsable del no compliment dels requisits a matricular-se o de la pèrdua dels requisits al llarg de la durada del curs
move icon Sol·licita informació

Responsable del fitxer: C.B. SL. Finalitat: enviament d'informació sobre cursos via email i telèfon. Legitimació: consentiment. Destinataris: no es comunicaran les dades a tercers. Drets: accedir, rectificar, cancel·lar o suprimir les dades, així com altres drets. Pot consultar informació addicional i detallada en nostra politica de privacitat.
CARACTERÍSTIQUES DEL NOSTRES CURSOS
bonificable Cursos 100% bonificables Si ets treballador o empresari
certificacion Certificació acreditativa Al final del curs
tutor Tutor personal Per resoldre els teus dubtes
Online Campus virtualAules i materials en un click
compra segura Compra segura Consulta les condicions