Curs de Community Manager a la Web 2.0 i xarxes socials

Community Manager a la Web 2.0 i xarxes socials

Curs Curs Duración del curso 40 hores ModalidadOnline

DADES DEL CURS

icono desplegable DESCRIPCIÓ DEL CURS

Vols formar-te per treballar en un dels perfils més demandats al mercat laboral: el Community Manager? Vols que la teva empresa millori en branding/notorietat, engagement i fidelització? Et passes el dia enganxat a Facebook, Twitter, Linkedin o llegint blogs i vols saber com funcionen en profunditat? Llavors has trobat el teu curs en Aulacat, Escola d'Adults: Curs online de Community Manager a la web 2.0 i xarxes socials.

Un Community Manager és la persona encarregada de gestionar, moderar i desenvolupar comunitats virtuals (en Facebook, Twitter, Youtube, etc.) en nom d'una marca o empresa.

En el Curs Online de Community Manager a la Web 2.0 i Xarxes Socials de Aulacat aprendràs tots els secrets de la figura del Community Manager, que va sorgir per donar resposta a la demanda de les empreses, que amb la creació d'una identitat 2.0 corporativa busquen un model de participació i creixement per i per a la intel·ligència col·lectiva, que permeti escoltar i conversar de forma directa amb els mateixos usuaris, consumidors i clients potencials.

Així mateix, aquest Curs Online de Community Manager a la Web 2.0 i Xarxes socials de Aulacat et proporcionarà els coneixements i les eines necessàries sobre els nous canvis i aplicacions 2.0. També t'ajudarà a conèixer i aplicar les eines Web més utilitzades i et permetrà comprendre les principals característiques i els tipus de Xarxes Socials, el seu ús, aplicacions i riscos.

D'altra banda, analitzaràs la importància de les normes socials a la Xarxa i descobriràs les diferents aplicacions pràctiques de la Web 2.0 i les Xarxes socials en l'àmbit empresarial i educatiu.

L'arribada d'Internet va suposar una revolució total en la comunicació, que va passar de ser unidireccional (solament hi havia un emissor) i tots els altres érem receptors, per convertir-se en un espai interactiu obert de participació social, on tots podem ser emissors. Les marques i empreses aviat es van adonar d'aquesta evolució i van començar a incorporar a community managers, per aprofitar a favor seu aquest canvi de paradigma.

Ara, són els mateixos usuaris els que marquen el nou camí, basat en la relació social com a motor d'expansió, que funciona gràcies a la intel·ligència col·lectiva que emana de les associacions d'usuaris en forma de comunitats i xarxes socials.

El Curs Online de Community Manager a la Web 2.0 i Xarxes socials de Aulacat et formarà para:

-Dominar la tecnologia i eines que permetin obtenir el màxim rendiment de les xarxes socials i comunitats online (Facebook, Twitter, Linkedin, blogs, etc.)
-La creació de suports de comunicació que permetin establir un diàleg directe amb els clients actuals per donar resposta als problemes, aportacions i demandes, la qual cosa produirà la seva fidelització.
-Ser capaç de crear una actitud proactiva que sàpiga anticipar-se davant possibles oscil·lacions en la demanda del mercat.
-Aconseguir ampliar els models de negoci tradicionals i aconseguir que la xarxa sigui també un espai productiu per a l'empresa.
-Conèixer en profunditat les xarxes socials i aprendre a utilitzar eines de comunicació i d'avaluació de resultats a la xarxa.
-Elaborar i implementar estratègies de participació i diàleg, que formin part dels plans de màrqueting i que s'integrin en la consecució dels objectius.
-Conèixer i posar en pràctica les principals eines 2.0 per crear i editar continguts, publicar-los i difondre'ls, recuperar-los i accedir a ells; així com per endinsar-se al món de les Xarxes Socials i conèixer els seus múltiples usos.
-Entendre les tecnologies 2.0. i les possibilitats de les xarxes socials, realitzar accions creatives i resolutives.

Altres dades d'interès

-Aquest curs online també està dirigit per a alumnes que s'iniciïn en tasques relacionades amb la Web 2.0 i les Xarxes Socials.
-Amb aquest curs online podràs aprendre a utilitzar les eines per poder treballar continguts (vídeos, imatges, documents, etc.) de diferents formes a través d'aplicacions que ofereix la Web.
-Aquest curs online aborda l'aplicabilitat pràctica de les Xarxes Socials al món empresarial i educatiu.
-Amb aquest curs, els alumnes seran capaços d'identificar i analitzar la situació ambiental de l'empresa.
-Aquest curs ofereix, a més, múltiples referències bibliogràfiques i electròniques que, a més de permetre facilitar la comprensió dels coneixements també els amplien.

A què esperes? Matricula't ara, per accedir a un treball cada vegada més integrat al'organigrama empresarial.
icono desplegable DIRIGIT A boton desplegable

A persones interessades en els nous models de comunicació social a través de les comunitats online.

A empreses que vulguin usar la identitat 2.0 com a sistema de comunicació dins d'una estratègia per a la consecució dels objectius i resultats.

A responsables de comunicació que desitgin ampliar el seu coneixement sobre les estratègies d'imatge de marca a través dels perfils socials.

A organitzacions i fundacions que pretenguin ampliar i millorar la seva imatge i presència a la xarxa.

A empreses preocupades no solament per la venda, sinó per estrènyer la comunicació i la implicació dels seus clients en l'organització.

A petites i mitges empreses que vulguin millorar la seva presència en internet a través de perfils socials.

A docents i professors d'economia, empresa i comunicació que desitgin ampliar els coneixements de màrqueting i comunicació online per a empreses i organitzacions.

A professionals les funcions dels quals estiguin vinculades a les noves tecnologies i d'informació i la comunicació i a qualsevol persona interessada en l'estudi de la Web 2.0 i Xarxes Socials.

icono desplegable TEMARI boton desplegable
Objectius:

Community manager a la web 2.0
  •  Conèixer una professió de creació recent, que s'està convertint en una de les més sol•licitades per les empreses que desitgen iniciar la seva implantació real en Internet.
  • Aprendre a utilitzar les eines adequades per representar a una empresa a la xarxa i per comunicar-se amb els usuaris de la web 2.0

Web 2.0 i xarxes socials

  • Proporcionar els coneixements i les eines necessàries sobre els nous canvis i aplicacions 2.0. Conèixer i aplicar les eines Web més utilitzades.
  • Conèixer les principals característiques i tipus de Xarxes socials, el seu ús, aplicacions i els seus riscos.
  • Analitzar la importància de les normes socials a la Xarxa.
  • Conèixer les diferents aplicacions pràctiques de la Web 2.0 i les Xarxes socials en l'àmbit empresarial i formatiu.

Continguts:

Community manager a la web 2.0

De la web corporativa a les xarxes socials
Introducció: antecedents històrics.
Els Social Mitjana.
El Community manager.

Com treballa un Community Manager
Principis bàsics del Community Manager.
Tasques i habilitats del Community Manager.
Planificació estratègica.

Les eines del Community Manager en la web 2.0
La publicació en blogs.
La publicació de fotografies i imatges.
La publicació de presentacions i altres textos.
La publicació de vídeo i àudio.
Altres eines de publicació 2.0.

El Community Manager a les Xarxes Socials
Què són les xarxes socials?
Facebook i les xarxes socials d'amistat.
Twitter i les xarxes de Microblogging.
Altres Xarxes socials.

El mesurament de resultats
Eines del Community Manager.
El monitoratge en Facebook i Twitter.
Altres aspectes de la Reputació Online.

Ètica i valors en la web 2.0
La Netiqueta.
El nou tipus de consumidor en Internet.
Web 2.0 i xarxes socials

Introducció a la Web 2.0 i les Xarxes Socials
Implicacions i canvis socials.
Contextualització i una mica d'història.
Cap a on anem. Glossari 2.0.

Aplicacions Web 2.0.
Característiques de la Web 2.0.
Tipologia d'aplicacions Web 2.0.

Xarxes Socials
Característiques i funcions de les Xarxes Socials.
Tipus de Xarxes Socials.
Revisió i utilització d'algunes Xarxes Socials.
Xarxes Socials més utilitzades.
Xarxes professionals més utilitzades.
Seguretat a les xarxes socials.
Anàlisi d'algun cas pràctic d'èxit.

Consideracions generals per escriure, participar, col·laborar i publicar a la Xarxa.
Les normes socials a la Xarxa, per què es fan necessàries?
Com escriure en la Web.
Com realitzar cites bibliogràfiques i electròniques.
Implicacions pràctiques de la Web 2.0 i les Xarxes Socials en diferents àmbits
Implicacions en l'àmbit empresarial.
Implicacions en l'àmbit educatiu.

ANNEX 1: Propostes pràctiques.
ANNEX 2: Desenvolupament d'un projecte personal/col·lectiu Web 2.0. Activitat final global.
icono desplegable PROGRAMA FORMATIU boton desplegable

El curs de Comunity Manager a la web 2.0 i xarxes socials s’imparteix amb la modalitat online, pensada per a que puguis decidir on, quan i a quin ritme prefereixes estudiar. El suport per dur a terme aquest ensenyament és el Campus Virtual, una zona privada pels estudiants, una plataforma educativa que la nostra web posa a disposició dels alumes per tal de potenciar un acostament i que faci més àgil la relació entre el centre i l’alumne.

Els principals eixos pedagògics amb els quals es basa aquest programa formatiu són:    

Pla d’estudis totalment personalitzat a les necessitats de cada alumne i seguiment personalitzat tot el curs amb assessors pedagògics i professors experts en les matèries.

Avaluació contínua, que t’ajudarà a consolidar els diferents objectius i a detectar les mancances formatives per poder millorar-les.

Metodologia asíncrona i guiada: el tutor guiarà i orientarà als alumnes durant tota la seva formació adaptant les estratègies educatives en cada cas concret, respectant el ritme d’aprenentatge de cada alumne.

Comunicació interactiva amb el tutor a través del Campus Virtual i de les Aules de debat i discussió.

Resolució de tots els dubtes que et puguin sorgir durant l’estudi en un termini màxim de 24 hores.

Programa pràctic, interactiu i cíclic:

1. Tutor: Planifica el tema a treballar.
2. Alumne: Treballa el tema planificat.
3. Tutor: Resol els dubtes plantejats per l’alumne
4. Alumne: Realitza una prova d’avaluació continua sobre el tema.
5. Tutor: en funció del resultat de la prova, decideix si cal reforçar el tema o pot avançar al següent tema.

icono desplegable CURS CERTIFICAT boton desplegable
Curso certificado sgs-iso-9001Curso certificado verisignCurso certificado acticCurso certificado confianza-online
icono desplegable TITULACIÓ boton desplegable

Una vegada finalitzat el curs amb una qualificació igual o superior a 5, l'alumne obtindrà un Certificat d'Aprofitament de Community Manager a la Web 2.0 i xarxes socials , expedit per Aulacat.

icono desplegable REQUISITS boton desplegable

Requisits per obtenir la titulació privada acreditativa de AULACAT:
1. Tenir 18 anys.

* El centre AULACAT no es fa responsable del no compliment dels requisits a matricular-se o de la pèrdua dels requisits al llarg de la durada del curs
move icon Sol·licita informació

CARACTERÍSTIQUES DEL NOSTRES CURSOS
bonificable Cursos 100% bonificables Si ets treballador o empresari
certificacion Certificació acreditativa Al final del curs
tutor Tutor personal Per resoldre els teus dubtes
Online Campus virtualAules i materials en un click
compra segura Compra segura Consulta les condicions
google