Aulacat > Cursos
Aprendre a observar, escoltar i actuar.
Conèixer les percepcions pròpies i la seva influència en la percepció dels clients i en la creació d'actituds.
Aprendre una metodologia d'acció.
Aprendre a controlar les emocions i utilitzar-les correctament i a temps.
Incrementar la resistència a la frustració personal.
Aprendre a transformar problemes en oportunitats de millora.
Aplicar metodologia concreta per a aconseguir oferir atenció excel·lent als clients.
Superar situacions conflictives i de certa tensió
Actuar amb mentalitat de servei cap als clients.
Afermar la bona imatge de l'empresa.
Motivació i participació de l'empresa.
Dona el primer pas!
Comença avui la teva formació i acosta't als teus objectius.
Al finalitzar el curs, obtindràs un certificat que acredita la teva formació.
Acompanyament individual durant tot el curs per resoldre dubtes.
Experts en cada matèria al teu abast
Contingut adaptat a les proves lliures i basat en els requisits oficials
Avalua el teu progrés i reforça l’aprenentatge
Aquesta eina et permetrà avaluar el teu progrés i identificar àrees de millora
Accessible les 24 hores, et permet organitzar el teu estudi de manera eficient i còmoda.
En menys de 8 hores, un coordinador acadèmic et presentarà el curs i et presentarà als teus professors.
Omple el formulari i fes-nos saber quina formació t’interessa.
És aquesta formació ideal per a tu?
T’ajudem a escollir la millor formació segons els teus objectius.
Tria la forma de pagament que millor se t'adapti.
Rebràs un correu amb les teves credencials al moment.
Accedeix als materials i classes diàries per assolir la teva meta!
Omple el formulari i fes-nos saber quina formació t’interessa.
És aquesta formació ideal per a tu?
T’ajudem a escollir la millor formació segons els teus objectius.
Tria la forma de pagament que millor s’adapti a tu.
Rebràs un correu amb les teves credencials al moment.
Accedeix als materials i classes diàries per assolir la teva meta!
Tema 1 La comunicació.
Tema 2 La comunicació oral i no verbal.
Tema 3 Què significa atenció al client.
Tema 4 Tipus de serveis.
Tema 5 Fases del servei al client.
Tema 6 El producte.
Tema 7 El perfil del professional.
Tema 8 Errors més freqüents en l'atenció al client.
Tema 9 Tipus de clients.
Tema 10 Cara a cara amb el client.
Tema 11 El client difícil.
Tema 12 Queixes i reclamacions.
Tema 13 Tècniques d'autocontrol.
La teva privacitat és important per a nosaltres
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l’anàlisi dels teus hàbits de navegació. Pots acceptar-les totes o canviar la configuració.