Logo de Aulacat ES | CA

Aulacat > Cursos

Atenció al client en hostaleria

Atenció al client en hostaleria

modalidad Online duracion 40 hores

Descripció del curs

En el món de l'hostaleria, més concretament, en el relacionat amb els aspectes fonamentals de la qualitat de servei i atenció, és imprescindible saber com gestionar els diferents departaments, per a així poder-li brindar al client una experiència que pugui satisfer les seves necessitats.

Forma't i aprèn totes les tècniques necessàries al curs d'Atenció al client en hostaleria de Aulacat:

Aprendre a observar, escoltar i actuar.

Conèixer les percepcions pròpies i la seva influència en la percepció dels clients i en la creació d'actituds.

Aprendre una metodologia d'acció.

Aprendre a controlar les emocions i utilitzar-les correctament i a temps.

Incrementar la resistència a la frustració personal.

Aprendre a transformar problemes en oportunitats de millora.

Aplicar metodologia concreta per a aconseguir oferir atenció excel·lent als clients.

Superar situacions conflictives i de certa tensió

Actuar amb mentalitat de servei cap als clients.

Afermar la bona imatge de l'empresa.

Motivació i participació de l'empresa.



Ah, i recorda que gràcies a la metodologia online de Aulacat podràs compaginar la teva formació acadèmica amb la teva vida personal, perquè poder organitzar el temps d’estudi a la teva manera és essencial per als teus èxits. A més, els nostres professors experts et guiaran durant tot el curs fins que assoleixis els teus objectius.

INFORMA'T GRATIS
I SENSE COMPROMÍS!

Responsable del fitxer: C.T. SL. Finalitat: enviament d'informació sobre cursos via email i telèfon. Legitimació: consentiment. Drets: accedir, rectificar, cancel·lar o suprimir les dades així com altres drets. Pot consultar informació addicional i detallada en la nostra política de privacitat.

  • Nivell: Mitjà

Dona el primer pas!

Comença avui la teva formació i acosta't als teus objectius.

A qui va dirigit?

El Curs d'Atenció al client en hostaleria de Aulacat està dirigit a totes aquelles persones que desenvolupen la seva activitat professional en empreses de restauració, bars i cafeteries del sector públic o privat, o aquells que pretenguin adquirir coneixements relacionats amb el món de l'hostaleria i el turisme en l'atenció al client i la qualitat del servei.
Certificació acreditativa
Certificació acreditativa

Al finalitzar el curs, obtindràs un certificat que acredita la teva formació.

Tutor personalitzat
Tutor personalitzat

Acompanyament individual durant tot el curs per resoldre dubtes.

Professors especialitzats
Professors especialitzats

Experts en cada matèria al teu abast

Temari actualitzat i oficial
Temari actualitzat i oficial

Contingut adaptat a les proves lliures i basat en els requisits oficials

Preparació pràctica amb exercicis
Preparació pràctica amb exercicis

Avalua el teu progrés i reforça l’aprenentatge

Simulacres d'examen
Simulacres d'examen

Aquesta eina et permetrà avaluar el teu progrés i identificar àrees de millora

Campus Virtual
Campus Virtual

Accessible les 24 hores, et permet organitzar el teu estudi de manera eficient i còmoda.

 

Com es el procés de matriculació a Aulacat?

 
Presentació!

En menys de 8 hores, un coordinador acadèmic et presentarà el curs i et presentarà als teus professors.

  1. Sol·licita informació

    Omple el formulari i fes-nos saber quina formació t’interessa.

  2. Assessoria Acadèmica

    És aquesta formació ideal per a tu?

    T’ajudem a escollir la millor formació segons els teus objectius.

  3. Matrícula

    Tria la forma de pagament que millor se t'adapti.

  4. Accedeix al campus

    Rebràs un correu amb les teves credencials al moment.

  5. Comença!

    Accedeix als materials i classes diàries per assolir la teva meta!

Com es el procés de matriculació a Aulacat?

1
Sol·licita informació

Omple el formulari i fes-nos saber quina formació t’interessa.

 
2
Assessoria Acadèmica

És aquesta formació ideal per a tu?

T’ajudem a escollir la millor formació segons els teus objectius.

3
 
Matrícula

Tria la forma de pagament que millor s’adapti a tu.

4
 
Accedeix al campus

Rebràs un correu amb les teves credencials al moment.

 
Comença!

Accedeix als materials i classes diàries per assolir la teva meta!

Temari

Tema 1 La comunicació.

Tema 2 La comunicació oral i no verbal.

Tema 3 Què significa atenció al client.

Tema 4 Tipus de serveis.

Tema 5 Fases del servei al client.

Tema 6 El producte.

Tema 7 El perfil del professional.

Tema 8 Errors més freqüents en l'atenció al client.

Tema 9 Tipus de clients.

Tema 10 Cara a cara amb el client.

Tema 11 El client difícil.

Tema 12 Queixes i reclamacions.

Tema 13 Tècniques d'autocontrol.

La teva privacitat és important per a nosaltres

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l’anàlisi dels teus hàbits de navegació. Pots acceptar-les totes o canviar la configuració.